purple :)


Tuesday 12 December 2017

BBK3408 - Vlog - Minggu 14 - NURFATINI SHAFIQAH BT JAMALUDDIN (181029)

Holla semua... assalamualaikum.. ishh rasa lemah longlai laaa nak taip entri kali ni.. kenapa pulak eh? yelahhhh ni tugasan terakhir dari Prof kesayangan saya.. prof dr normaliza uolss...huaaaa... kerja dia tak pernah membebankan.. series happy, kau enjoy, best... n bila siap present dalam kelas tuuppp smua markah penuh... best kann? sayangnya nak tinggalkan kelas ni... mana Prof? ohh kat rumah heh sekarang? kalau sebelah aq, dah lama aq gomol prof yang comel cinotet tuu.. hahahaha.. ok minggu ni katanya prof nak jengah blog kami n nak tengok vlog yang kami buat.. maka terhasillah video spontan 1 shot muka barai pi lantakk laaa sana... hahahaha'
   
    -------> https://www.youtube.com/watch?v=2FV3ZA6XR6s&t=28s <-------

haaa da klik? acanehh muke aq? suci murni serupa minya sri murni bukan? kahh.... video tu aq buat masa nak amik customer.. yelah kat sini aq bawak kete.. so dari aq melingkukkk bawak je kete tu, baik aq buat something yg datangkan hasil.. so aq buatlahh student cab.. sementara tunggu, apelagii... buat laaa dalam kete uols..

ok, kalini aq sebak.. minggu 14? dah semestinyalahh minggu terakhir kau dengan pensyarah kan? bukan setakat pensyarah.. semua kawan2 kat upm.. bila dah 15 januari 2018, maka tamatlahhh kerjaya aq kat sini.. tamatlah cerita aq kat sini.. :( kepada Prof Dr Normaliza, kalau baca entri saya ni.. saya nak ucapkan banyak2 terima kasih kat prof atas sumbangan ilmu walaupun sekejap pertemuan kita.. tapi penuh makna.. prof antara salah satu pensyarah yang mmg superb ohsem n terbaik..! saya pernah berangan, if saya jadi cikgu ke, pensyarah ke, atau tukang ajo ngaji sekalipun, saya taknak jd seorang pendidik yang membebankan anak murid.. itulahh Prof.. if banyak kerja, tapi saya rasa lagi banyak kerja lagi enjoy.. tak stress.. lambat tua.. ekk ek? hahaha.. saya minta maaf banyak2 prof kalau dalam kelas saya ade terpanggil prof, Dr jee... upss.. hehehe.. pastu ade terkeluo perangai tak senonoh ke.. pastu bila bentang kumpulan saya ade tak cukup ke.. tak ikut ape prof nak ke.. dr hujung rambut smapi hjung kaki saya betul2 minta maaf.. prof, bukan saya je.. maafkan juga kesalahan kwn2 kelas saya.. halalkan ilmu yang prof beri.. semua tu sgt bermakna utk masa depan kami.. saya akhiri blog saya kali dengan ucapan "SAYA SAYANG PROF SEPERTI IBU SAYA" terima kasih prof.. bye prof.. lebiuuu! :'D

No comments: